Kindred Group plc (Kindred) og dets flagskib, Unibet, bliver officiel partner for NHL (National Hockey League) i Sverige, hvilket parterne lige har indgået en flerårig aftale om.
Unibet vil som det første væddemålsselskab i Sverige udnytte sin officielle partner under NHL-betegnelsen til at gennemføre dynamiske marketingkampagner på tværs af selskabets digitale væddemålstilbud. Unibet har allerede et stærkt ishockeytilbud, som nu vil blive styrket gennem partnerskabet med NHL med henblik på at give kunderne en mere dynamisk oplevelse.
Første væddemålspartner i Sverige
– Jeg er meget stolt og glad for, at Unibet er det første væddemålsselskab i Sverige, der bliver officiel sponsor for NHL. Gennem partnerskabet håber vi at øge interessen for ishockey og den nordamerikanske liga. Det bliver meget spændende at følge NHL i de kommende år, siger Philip Lagström, landechef for Unibet Sverige, Kindred Group, i den udsendte pressemeddelelse.
– Vi er glade for at have Unibet som officiel partner i NHL. Kindred Group og dets brands er kendt for deres dedikation til ansvarligt spil. Vi glæder os over denne mulighed for at arbejde med Unibet for at fortsætte med at engagere vores robuste og ekspanderende hockeyfanbase i Sverige, siger John Lewicki, NHL Vice President, Business Development and Partnerships.
– Ishockey og NHL er meget vigtigt for Unibet, og vi har i lang tid ønsket at involvere os mere for at cementere positionen som kundernes førstevalg, når de vil satse på ishockey ved at tilbyde det absolut bedste, sikreste og mest sikre spiloplevelse, slutter Lagström.
Dette partnerskab vil blive støttet af Sportradar, NHL’s officielle partner for væddemålsdatarettigheder. NHL bruger ad:s, Sportradars datadrevne marketingløsning, der giver ligaen digitale marketingtjenester til at udvikle sportsvæddemålspartnerskaber uden for Nordamerika.