32Red og Rangers forlænger legendarisk sponsoraftale




Rangers 32Red

Kindred-brandet 32Red har annonceret en flerårig forlængelse af partnerskabet med de skotske mestre, Rangers.

Forlængelsen betyder, at partnerskabet vil være en af ​​de længste i britisk fodbold. Som en del af partnerskabet forpligter 32Red sig også til fortsat at støtte sundhedsinitiativet rettet mod mænd, Team Talk.

Kindred Group har gennem sit 32Red-brandet udvidet sin støtte til de skotske mestre fra Rangers, idet partnerskabet går tilbage til 2014. Det nye flerårige partnerskab er et af de længstvarende partnerskaber i britisk fodbold.



Bredere fokus på sponsoratet

I løbet af de sidste år har Kindred Groups britiske mærker fokuseret på et ambitiøst projekt for at ændre sponsormodellen i sport ved hjælp af sportens styrke generelt og fodbold i særdeleshed. Formålet er at opnå en positiv indvirkning på samfundet, hvilket Team Talk er et eksempel på.

– Rangers og 32Red har været på en lang rejse sammen, og jeg er meget glad for, at vores vindende partnerskab fortsætter. Jeg blev især glad for at høre, at Team Talk-initiativ vil fortsætte som en del af den nye aftale.

– Jeg deltog for nylig i en rigtig positiv session og det er helt klart for mig, hvor meget et supportnetværk Team Talk leverer til vores fans. Dagens meddelelse er virkelig positive nyheder for alle, der er tilknyttet klubben, siger Rangers manager Steven Gerrard, der havde tilsluttet sig en Team Talk-session via en videokonference sammen med 25 faste medlemmer, der forklarede, hvordan møderne gennem Team Talks havde hjulpet under pandemien.



Sponsormodellen nytænkes

Med forlængelsen tager Kindred Group et af de første skridt i deres nytænkning af deres sportssponsorater.

– Vi er begejstrede over at fortsætte vores mangeårige partnerskab med de skotske mestre, Rangers. Det har været noget af en rejse i løbet af det sidste årti. Vi er stolte over at have spillet vores rolle i det. Det er en meget spændende tid at være involveret i klubben, som den nuværende sæson allerede har vist.

– Mere bredt er vi fortsat forpligtet til at genopfinde sportssponsormodellen, så den gavner samfundet i bredere forstand. Derfor vil vi som en del af denne udvidede aftale med klubben forny vores støtte til det mentale sundhedsinitiativ for mænd, Team Talk, konkluderer Neil Banbury, UK general manager hos Kindred Group, i den udsendte pressemeddelelse.